خاک بر سر ما

امروز داشتم اخبار جر و دعوای دارو دسته احمدی نژاد با دارودسته خامنه ای رو می خوندم که یک دفعه با صدای بلند بخودم گفتم خاک بر سر ما. این حکومت، حکومت یک مشت آخوند بچه باز کس کش هست، حکومت یک مشت قاطرچی بیسواد بی پدر و مادر هست. هیئتهای سینه زنی و باجگیرهای سر محل و دزد و آدمکش و خانم بیار و گند و گه شدن صاحب مملکت، نه شعور دارن نه سواد درست و حسابی، مثل پشگل که از کون بز میریزه بیرون از دانشگاه آزاد دکتر میریزه بیرون و این مادرجنده ها همه مدرک دکترا میگیرن. اما، اما این جماعت یک خاصیت دارن که باید گفت، اینا اگر بقول معروف گوشت همدیگه رو بخورن، استخونش رو جلو من و شمایی که ضد این نظام هستیم نمی ندازن. اینا سی سال هست که دارن تو سر وكله همدیگه میزنن، هزار جور دری وری بهم میگن ولی پای حفظ نظام که میرسه همه تو یک هیئت سینه میزنن. نگاه کنین به امثال این کدیور کونی، اون مهاجرانی زن جنده، خاتمی، رفسنجانی، تا موسوی و کروبی همه خط قرمزشون نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هست. تعارف هم نمی کنن، با پرروئی آخوندی افتخار هم میکنن.

اونوقت این اپوزیسیونی که یعنی آدمهای درس خونده و وطن پرست وطرفدار حقوق بشر و طرفدار دمکراسی هستن، آدمهای پدر و مادر داری هم هستن، مدرک دکتراشون هم تقلبی نیست، سی سال هست که هیچ گهی غیر از تو سر و کله همدیگه زدن و به هم دیگه بد گفتن و از پشت بهم خنجر زدن نکرده. خیلی که زحمت میکشه یک حزب یا سازمانی درست میکنن برای اینکه سه ماه بعدش انشعاب کنن و علیه همدیگه اعلامیه بدن

اون قدیما کمونیستها میگفتن که پیشروان طبقه کارگر توان سازماندهی بالائی دارن و کارگران به راحتی متشکل میشن ولی لمپن ها توان متشکل شدن و منسجم شدن ندارن. ببخشید ولی حالا همه لمپن ها همه چاقوکش ها همه خانم بیار ها همه در یک حزب الله متشکل هستن ولی پیشروان طبقه کارگر ده تا حزب کمونیست دارن که با اینکه همه یک حرف میزنن ولی نمی تونن متحد بشن.

تازه اگر این میون یکی پیدا شد و گفت آقا بیاین همه متحد بشیم بزنیم خوار و مادر این آخوندا رو بگایم، رو شنفکرای ما میگن نه این متحد شدن دیگه قدیمی شده، ما دیگه کار تشکیلاتی نمی کنیم و دنبال کسی نمی افتیم ولی بعد همین حضرات میتونن در هیئت سینه زنی موسوی عضو بشن و زیر علمش سینه بزنن و بگن یا حسین میرحسین.

من میدونم که خارج کشور جاسوسهای رژیم ریختن مثل مور و ملخ و توی خیلی سازمانها و انجمن ها هم رخنه کردن. یک تعدادی مثل اون مسعود بهنود و فرخ نگهدار که اصلا روز روشن رسما از کون رژیم میخورن، خوب اینا که کارشون معلومه و کس مادر همه شون

اما خیلی ها هم هستیم که واقعا دشمن این رژیم و ولایت کیریش و اون مذهب تخمیش هستیم ولی حد اکثر کاری که میکنیم نوشتن یک مقاله و تفسیر و تحلیل این آخوند و اون آخوند و دلائل اختلافشون هست.

خلاصه کلام اینکه با این اتحادی که این آخوندای کس کش دارن و این بهم ریختگی اپوزیسیون باز هم باید بگم

خاک بر سر ما