حالا که آزادی بگو عقیده ات چیه؟

از دو سال پیش دارودسته خاتمی و نوچه های رفسنجانی و همکارای موسوی و خلاصه همه این گند و گه ها شدن طرفدار آزادی بیان و طرفدار دمکراسی و انتخابات آزاد. ارواح کون عمه شون میخوان انتخابات آزاد برگزار بشه، میخوان هم مطبوعات هم احزاب آزاد باشه و در ضمن میخوان برگردن به دوران طلایی اون امام مادر جنده شون اون خمینی گه به گور شده.
یک تعدادی هم مثل اون مهاجرانی خانم باز همراه با زنهای عقدی و صیغه ایش و اون کدیور بد آخوند و اون دلقک خاتمی یعنی ابراهیم نبوی هم که رفتن فرنگ و در مورد اسلام رحمانی کس شعر سر هم میکنن
یک چند تا رو هم مثل فرخ نگهدار و مسعود بهنود اجیر کردن که براشون پز روشنفکری سکولار بدن و خلاصه همشون دارن از کون همدیگه میخورن.
ایراد قضیه فقط اینجا هست که یک تعدادی از روشنفکران محترم ما افتادن توی دام اینا.
آخه بابا آزادی بیان خیلی خوب، آزادی بیان برای این هست که هرکی حرفش رو بزنه و نظرش رو بگه. حالا نظر این دارو دسته چی هست؟ این جاکش ها آخه چی میخوان؟ اینا هی میگن آزادی بیان و آزادی عقیده برای اینکه از زیر اینکه عقیده خودشون رو بگن در برن. اون کدیور کس کش هنوز هم حاضر نیست که در مورد بهائی ها نظری بده و فقط حواله میده به اینکه منتظری گفته فلان.
من خیلی محترمانه از این روشنفکران خودمون میخوام که آخه دست این جاکش ها رو رو کنن
خانم بقراط، آقای نوری علا، آقای نوری زاده، آقای بابک داد و همه دیگه روشنفکرا آخه خدا وکیلی به این پفیوزا بگید خیلی خوب انتقاد از خمینی و دوره طلائیش نمی خواد بکنین، اعتراف به زندان و شکنجه و اعدام هم نمی خواد بکنین ولی حالا که فرنگ هستین و آزادی عقیده و آزادی بیان هم هست عقیده تون رو در مورد چندتا چیز بگین تا ملت بدونن
از اون آخوند کدیور مادر جنده بپرسین، جناب کدیور طرفدار اسلام رحمانی در این اسلام رحمانی شما آیا هموطنان بهائی ما هم آزادی عقیده دارن؟ حق دارن مذهب خودشون رو تبلیغ و ترویج کنن؟ حق دارن معبد و زیارتگه داشته باشن؟
از اون خانم جمیله کدیور بپرسین، خانم کدیور حقوق زن تو این اسلام رحمانی شما چه جوری هست؟ زن اندازه مرد ارث میبره؟ زن حق طلاق داره؟ شهادت زن تو دادگاه اندازه شهادت مرد معتبر هست؟ خانم کدیور راستی شما در لندن بدون اجازه شوهرت از خونه بیرون میری یا نه؟
از اون مهاجرانی خانم باز بپرسین، آقای مهاجرانی نظرت در مورد زن صیغه ای چی هست؟ این اسلام رحمانی شما نظرش در مورد حکم سنگسار چی هست؟
به اون ابراهیم نبوی دلقک بگین تو نمی خواد در مورد سیاست حرف بزنی تو بگو نظرت در مورد احکام شریعت که دست دزد رو قطع کنن و کسی رو که عرق خورده شلاق بزنن چیه؟
بعد که اینها به این سئوالها جواب دادن به امثال بهنود و نگهدار بگین آخه کیر تو دهنتون شما با چه حسابی میگین ملت باید بیفتن دنبال اینا؟
خداوکیلی اجازه ندین این مادر جنده ها باز ملت رو سرکار بذارن و هی بگن آزادی بیان و آزادی عقیده این حرفا رو اون خمینی کس کش هم زد بدون اینکه بگه نظر و عقیده خودش چی هست و دهن ملت ایران رو گائید
حالا که تو فرنگ آزادی بیان و آزادی عقیده هست بخواین از این مادرقحبه ها تا نظرشون رو بگن که مردم بدونن اینا چه چیزای گهی هستن

2 comments:

  1. خوب گفتی . این کس کشها فقط زر زدن و کلی گویی و گنده گوزی بلدند تا دوباره سر ما ملت را شیره بمالند. مگه اون مادر قحبه، خمینی جاکش وعده ووعید آزادی نمیداد ولی همینکه سوار خر مراد شد حمام خون راه انداخت و همین جاکشهاکه اسم بردی تمام جنایات او را به اسم مبارزه با امپریالیسم یا به اسم اسلام ناب محمدی توجیه میکردند. حالا هم که فراری شده اند دست از مادر قحبگی بر نمیدارند چون جون یه جونشون کنی یه مشت فرصت طلب و نون به نرخ روز بخور هستند . آخه یکی به این فرخ نگهدار کونی باید بگه که مرتیکه الدنگ، کجای مارکسیسم لنینیسم با مذهب و اسلام و آخوند سازگاری داره که تو هنوز از کون خامنه ای میخوری وبهش رهبر میگی. آخه پفیوز، تو که آبروی همون مارکس و لنین ات را هم داری میبری - اگر آبرویی داشته باشند- که ندارند .
    باید به دهن و قلم این مادر جنده ها رید که هرچی میکشیم از این جنده های سیاسی است.یا ازآخوند های کونی از خاتمی گرفته تا کدیور و مهاجرانی . میگند بچه کونی روش زیاده- نمونه اش همین ابنه ایهای خارج از کشورند

    ReplyDelete
  2. Thank you, you really showed who is doost and who is doshman. Just so you know, Norizadeh ham mesle Negahdar va Nabavi hast. He is just like Naraghi.

    Droud, droud, droud.

    ReplyDelete